vineri, 20 noiembrie 2009

Tu drept cine ma crezi?


Este trist ca in ziua de azi, volubilitatea unei femei este prost inteleasa de o mare parte din barbati. Aceasta mare parte constituie tipul barbatului mioritic. Societatea aceasta se imparte la randul ei in doua parti. Tribul "pumnii mei minte nu are" si breasla "caramida in geam".
Prima categorie se ghideaza dupa sintagma care ii da numele. Considera ca violenta, vulgaritatea, badaranismul cuceresc o femeie. Cred ca tot ce are picioare lungi (sau mai scurte dupa caz) se poate poseda (mi-as dori sa scape strutii de la zoo...vor vedea ce inseamna pasarica cu picioare lungi si fundul mare). Doar pentru ca femeile si-au format un sistem de aparare impotriva ploii de mitocanie a acestei specii ei considera ca e un altfel de a spune lasa-ma-mi place. Ar cam trebui sa le spuna cineva ca NU.
Breasla "caramida in geam" se deosebeste de cei amintiti mai sus prin subtilitatea cu care cred ca se exprima:
"Vino pe la mine pe-acasa la o cafea. iti platesc eu taxiul si dus si intors" - sublim. NU
sau
"Hai sa iesim in oras. promit ca nu ma dau la tine" - clasic. NU
mai discret, pe net
"Cu ce esti imbracata? ce lenjerie ai?" - frunza de brusture. NU
Cred ca oamenii astia au luat prea in serios bancul:
"Cocosul alerga gaina sa o calce. Fugea gaina de el si se tot gandea:
-Daca alerg prea repede,nu ma prinde. Daca ma opresc, zice ca sunt curva. Mai bine ma impiedic. :)"
Mai baieti, nu stiu cum sa va explic dar femeile chiar NU au creier de gaina. S-a demonstrat. Parol!
Cireasa de pe tort am primit-o cand m-am plans de teama de a-mi lua o fusta pe mine (serios...vara mi-e groaznic de frica dupa cateva experiente) intr-o replica stupefianta, tot din partea unei femei, dar trecuta de pericol: "Pai inseamna ca tot tu te dai la ei". Da...eu o cer din priviri. NU
Spre bucuria mea, in conditiile in care prietene mi-au fost intotdeauna persoanele de sex opus, in ultima vreme am cunoscut oameni integri, oameni care nu si-au pierdut demnitatea si au refuzat sa se limiteze la reflexele primitive (somn,hrana,sex). Pentru voi, toata stima!
Asadar barbatii NU sunt porci. Porcii doar guita.

2 comentarii:

  1. bunaaaaaaa.....doar ca..."nu TOTI barbatii sunt porci"! =))
    ***
    baaaaa, astia doi se duc sus sa faca dragoste
    Si m-au lasat singur in drum!!!
    nu pot nici macar sa ma duc sa ma uit
    (n-ar fi frumos
    si doar am pretentii la mine.CE-S PORC?)
    si consternat
    raman singur ca prostul
    asteptand pe o banca,
    si-mi rod unghiile de frica-
    s-a facut noapte si orele trec!-

    nadajduind sa-i prinda vreo Speranta
    sau un vis mai puternic,
    inainte de-a se petrece ceva
    cu Sufletul meu si Singuratatea...
    ***

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am vazut nici un barbat care sa se limiteze la a scoate un sunet fara inteles, un guit. Unii au pareri competente, altii injura. Porcii nici macar nu ragaie. Deci nu sunt barbatii porci.

    RăspundețiȘtergere