joi, 3 decembrie 2009

Bancul cu timpul


Refuz timpul. Mai bine zis el ma refuza pe mine si uite asa nu m-a lasat indeajuns de mult sa fac ce imi propusesem.
Am avut o scurta vacanta de extenuare in care nu am facut mare lucru din ce am vrut. In schimb m-am ales cu cativa saci de nervi si o sedinta foto reusita. Ma pregatesc cu seriozitate (as zice eu) sa definesc o tema. Asa a luat nastere sedinta foto de la Floresti. E singura realizare din cele 5 zile libere. Si mutarile de prin casa al caror final s-a dovedit a fi un esec. Dar asta nu mai conteaza.
Am atatea de povestit...dar pur si simplu ma simt ca un zombie acum. Am sa scriu despre ultimele zile si mai ales de sedinta foto de la Floresti maine. Acum patul e atat de atractiv...



Si totusi exista oameni pentru care timpul nu e o bariera. Si mai sunt oameni care noaptea nu dorm...

2 comentarii: